Club de l'Experiència · El Corredor Mediterrani. La història d’una necessitat

Conferència · Demanda d’un projecte necessari per a la competitivitat de les indústries de l’arc mediterrani

Gratuït

Josep Maria Rovira i Ragué
Enginyer Industrial per la UPC

26/02/2018 - 17:30 h

26/02/2018 - 19:00 h

Seu d'Alumni UB · Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   Veure mapa

Aquesta conferència pretén passar revista a la trajectòria del projecte d’introducció a l’Estat de l’ample ferroviari estàndard per a mercaderies, les motivacions que van portar a la demanda d’un projecte necessari per a la competitivitat de les indústries de l’arc mediterrani, i com el projecte va anar convencent de la seva necessitat el teixit industrial de tots els territoris afectats.

També s’explicarà com ha evolucionat el projecte al llarg del temps, quin és l’estat actual de la infraestructura i quin sembla el termini raonable per donar per acabades totes les tasques pendents.

EL CORREDOR MEDITERRANI. LA HISTÒRIA D’UNA NECESSITAT

Conferència

Data: dilluns 26 de febrer de 2018
Hora:17:30 h