Comunicació i mètode DISC: en quin color et comuniques?

Il3 Metode Disc
Taller en línia · Què podem fer per entendre'ns millor, a nosaltres mateixos i amb els altres.

Speakers

Elisenda Porras
Elisenda Porras González
Formadora en habilitats professionals i Socia Fundadora de Enprogress

Start

14/12/2023 - 11:00 h

End

14/12/2023 - 13:00 h

Sessió en línia destinada a membres Alumni en procés de recerca activa de feina, que volen millor la seva estratègia comunicativa.

Al taller treballarem què podem fer per entendre’ns millor, a nosaltres mateixos i amb els altres.

D’acord amb el model DISC i els seus 4 estils (Dominant, Influent, Estable i Complidor), treballarem les diverses maneres de com es comuniquen les persones. Reconeixerem les característiques més determinants a cadascun d’ells per descobrir el nostre estil i poder apreciar el dels altres, tenint en compte que les persones posseïm tots 4, encara que alguns es manifesten de manera natural i són amb els quals ens sentim més còmodes, i d’altres ens exigeixen un esforç més gran, ja que no són naturals en nosaltres.

Conèixer les característiques de cada estil, quins són els seus punts forts i com pot un millorar allò que l’estressa i per on flueix millor i què necessita per a comprometre’s, per exemple. Perquè la comunicació és important per a col·laborar-hi, entendre’ns, compartir, expressar-nos i molt més.

DISC és una eina molt útil en la relació entre els membres d’un equip per poder establir converses en un llenguatge òptim i entendre’ns millor. En aquest taller veurem les fortaleses i àrees de desenvolupament (per exemple, quan estan sota estrès) de cada un dels estils.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Aquesta activitat és exclusiva per a membres d'Alumni Nous Graduats dels darrers dos anys.

Comunicació i mètode DISC: en quin color et comuniques?
Taller en línia
Data: dijous 14 de desembre de 2023
Hora: 11:00 a 13:00
Plataforma de connexió: BB-Collaborate
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Talent Hub IL3

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació per connectar-vos.