Com assolir objectius a través de Personal Branding

Dirigeix la teva vida desenvolupant la teva pròpia marca personal!

Gratuït
Places exhaurides!

Alícia Linares
Personal Brander & Pedagoga Digital.

15/06/2017 - 18:00 h

15/06/2017 - 20:00 h

Ciutat de Granada 131, Barcelona   Veure mapa

El context econòmic i laboral ha canviat. Els professionals ens enfrontem a un nou paradigma: hem de ser nosaltres mateixos els que vetllem per la nostra ocupabilitat a curt, mitjà i llarg termini, enmig d’una revolució digital sense pausa que, alhora, ens ofereix una infinitat d’oportunitats que hem de conèixer i explotar.

Aquesta sessió té com a objectiu ensenyar a assolir objectius mitjançant la marca personal (personal branding), mostrant exemples sobre el potencial d’aquesta estratègia. Així mateix, es donen a conèixer les eines digitals que ajuden a donar visibilitat a la proposta de valor d’un mateix en l’entorn professional, i mostra com aquestes eines es poden convertir en grans aliades per al desenvolupament professional.

COM ASSOLIR OBJECTIUS A TRAVÉS DE PERSONAL BRANDING
Conferència

Data: dijous 15 de juny de 2017
Hora: 18:00 h