Club de Lectura Alumni UB · Mossegar-se la cua

Manuel de Pedrolo · Mossegar-se la cua

30/10/2018 - 19:00 h

30/10/2018 - 21:00 h

Seu Alumni Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   Veure mapa

El Club de Lectura Alumni UB té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc.

El llibre que es comentarà és Mossegar-se la cua de Manuel de Pedrolo.

Com a informació complementària sobre l’obra us oferim aquest document amb dades biogràfiques de l’autor, la seva bibliografia i d’altres d’interès per al lector .

CLUB DE LECTURA ALUMNI UB · MOSSEGAR-SE LA CUA.

TALLER · ACTIVITAT EXCLUSIVA PELS MEMBRES D’ALUMNI INSCRITS AL CLUB DE LECTURA

Data: dimarts 30 d’octubre de 2018
Hora: 19 h
Lloc: Seu d’Alumni UB · Gran Via de les Corts Catalanes, 582