Club de Lectura Alumni · El món d’ahir. Memòries d'un europeu.

El Mon Dahir
Zweig, Stefan. El món d’ahir. Memòries d'un europeu

26/03/2019 - 17:00 h

26/03/2019 - 21:00 h

Seu Alumni Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   Veure mapa

El Club de Lectura Alumni UB té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc.

El llibre que es comentarà és El món d’ahir. Memòries d’un europeu de Zweig, Stefan.
Traducció de Joan Fontcuberta. Barcelona: Quaderns Crema, 2001. 536 p. ISBN: 978-84-7727-335-6.

Aquesta sessió del Club de Lectura serà excepcionalment a les 17 h, per visonar la pel·lícula Stefan Zweig. Adiós a Europa. Posteriorment es proseguirà amb la sessió Club de manera habitual.

El món d’ahir. Memòries d’un europeu

(activitat exclusiva pels membres d’alumni inscrits al club de lectura)

Data: dimarts 26 de març de 2019
Hora: 17 h