Club de Lectura Alumni · El jardí dels cirerers

End

30/04/2019 - 20:30 h

Address

Seu Alumni Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   View map

El Club de Lectura Alumni UB té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc.

El llibre que es comentarà és El jardí dels cirerers” d’Anton Txèkov.

Aquesta «comèdia» de Txèkhov escrita en 1905, poc abans de la revolució russa, anunciava les profundes transformacions del país amb la finalització del tsarisme. L’obra retrata el declivi de l’aristocràcia i la pèrdua dels seus antics privilegis a causa de la irrupció de noves forces socials que es mostraran alienes a uns valors tradicionals en clar procés de desaparició.

El jardí dels cirerers
Taller (activitat exclusiva pels membres d’alumni inscrits al Club de Lectura)

Data: dimarts 30 d’abril de 2019
Hora: 18 h