Arráncame la vida

Arrancame La Vida Angeles Mastretta
Taller en línia, sessió del 30 de juny · "Arráncame la vida", d'Ángeles Mastretta

30/06/2021 - 19:00 h

30/06/2021 - 20:30 h

Trobada en línia exclusiva pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura. Si sou membres en actiu d’Alumni i voleu formar part del Club de Lectura apliqueu al formulari d’inscripció a un Club i feu-nos arribar un correu amb la vostra sol·licitud a alumniub@ub.edu

El Club de Lectura Alumni té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc. Durant aquest nou període d’alerta sanitària les trobades seran en format online.

El llibre que es comentarà és “Arráncame la vida”, d’Ángeles Mastretta.

Club de Lectura  · Arráncame la vida, d’Ángeles Mastretta
Taller online
(activitat exclusiva pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura)

Data: dimecres 30 de juny de 2021
Hora: 19 a 20:30
Plataforma de connexió: Skype
Organitza: Club de Lectura

Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Skype per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.

ACTIVITAT EXCLUSIVA PELS MEMBRES D'ALUMNI INSCRITS AL CLUB DE LECTURA

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles