Club de l'Experiència · Visita guiada al museu de les aigües Agbar de Cornellà i a l'exposició permanent

Alumni Ub Museu Agbar1
Visita guiada a l’Exposició Permanent del Museu Agbar de les Aigües, a l’interior d’un gran edifici modernista, projectat per l’arquitecte Josep Amargós i Samaranch.

06/02/2019 - 9:45 h

06/02/2019 - 11:30 h

Museu Agbar de les Aigües · Edificis de l'Exposició · Crta de Sant Boi, 4 · Cornellà de Llobregat   Veure mapa

VISITA GUIADA AL MUSEU DE LES AIGÜES AGBAR DE CORNELLÀ. VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ PERMANENT
Visita comentada

Data: dimecres 6 de febrer de 2019
Hora: 09.45 h
Lloc: Museu Agbar de les Aigües · Edificis de l’Exposició · Crta de Sant Boi, 4 · Cornellà de Llobregat
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

20 places

Preu: 5€ socis ·  6€ no socis

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta la preinscripció, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.

Visita guiada a l’Exposició Permanent del Museu Agbar de les Aigües,
ubicada a l’interior d’un gran edifici modernista, projectat per l’arquitecte Josep Amargós i Samaranch.

L’interior de les tres naus d’aquest edifici, que reben el nom de Sala de Calderes, Sala de l’Electricitat i Sala de Màquines, ens descobreix un patrimoni industrial de primer ordre: la instal·lació hidràulica de vapor destinada a produir l’energia necessària per moure les bombes del pou Fives Lille i les grans bombes d’impulsió encarregades de fer arribar l’aigua a totes les aixetes.
D’altra banda, també hi trobem un recorregut per la història de l’abastament a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, així com una aproximació a aspectes relacionats amb la higiene i la salut, les propietats físiques i químiques de l’aigua, i fins i tot el seu sabor i olor, a través d’objectes i documents que dialoguen amb mòduls interactius i audiovisuals

Font : http://museudelesaigues.com/exposicions.php

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ