Club de l'Experiència · Visita guiada a La Fàbrica del Sol

Places exhaurides

27/09/2018 - 10:00 h

27/09/2018 - 12:00 h

Edifici La Fàbrica del Sol · Passeig de Salvat Papasseit, 1 - Barcelona   Veure mapa

Aquesta activitat consisteix en una visita guiada a La Fàbrica del Sol —el guiatge serà a càrrec del seu propi personal— i una demostració pràctica de la implementació de diverses activitats adreçades a la millora ambiental de Barcelona en diferents àmbits: jardins, aigües pluvials, edificis sostenibles, etc.

La Fàbrica del Sol, amb una història vinculada a les energies, està situada a l’edifici on hi havia les antigues oficines de Catalana de Gas, dissenyat per l’arquitecte Josep Domènech i Estapà i inclòs al Catàleg del patrimoni arquitectònic historicoartístic de la ciutat de Barcelona. Actualment és un equipament d’educació ambiental promogut per l’Àrea d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona. La rehabilitació de l’espai ha integrat mesures i solucions ambientals, com ara l’aprofitament de l’aigua pluvial, una jardí vertical interior, una bomba de calor geotèrmica, una pèrgola i una paret mitgera amb plaques fotovoltaiques, a més de ventilació natural.

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · VISITA GUIADA A LA FÀBRICA DEL SOL

Visita guiada