Club de l'Experiència · Ruta Literària "El setè camió"

Sortida amb diferent etapes. Visita al castell de Sant Ferran, a Figueres. Visita a la mina Canta, a la Vajol i dinar

25/09/2018 - 8:00 h

25/09/2018 - 20:00 h

Rambla Catalunya/ Rda. Universitat   Veure mapa

Activitat cancel·lada!

08:00 Sortida en autocar des de Barcelona per seguir el fil del llibre El setè camió, d’Assumpta Montellà

09:00 Parada per esmorzar a l’àrea de servei de l’autopista

10:30 Visita al castell de Sant Ferran, a Figueres

12:30 Visita a la mina Canta, a la Vajol

14:00 Dinar al restaurant

16:30 Visita al monument a l’exili del president Companys, al Coll de Manrella

20:00 Arribada a Barcelona

Dades d’interès en aquest pdf

Assumpta Montellà és llicenciada en Història, historiadora de professió, per devoció, per vocació, amb passió, amb vehemència, amb intensitat. Això comporta que sigui una historiadora poc convencional…i també “perquè m’agraden les històries de les persones anònimes, històries menudes, d’herois que no surten en els manuals d’història, històries que mai faran història…o potser sí”.

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · RUTA LITERÀRIA “EL SETÈ CAMIÓ”

Visita guiada

Data: dimarts 25 de setembre de 2018
Hora: 08 h
Lloc: Rambla Catalunya/ Rda Universitat
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

Preu: 45 € socis · 50€ no socis
(inclou autocar, guiatge, entrada al castell, dinar i assegurança).

Sortida :  Rda. Universitat / Rambla Catalunya
Hora: 08 h

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta la preinscripció, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.

MÉS DETALLS

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles