Club de l'Experiència · Descobrint la Barcelona jueva: ruta a peu

Passejada pel call de Barcelona amb guies experts per descobrir la vida de la comunitat jueva a l’edat mitjana.

19/02/2018 - 16:00 h

Plaça de Sant de Jaume, cantonada amb carrer de Sant Honorat · Barcelona   Veure mapa

Passejada pel call de Barcelona amb guies experts, que ens ajudaran a descobrir la vida de la comunitat jueva en la Barcelona de l’edat mitjana.

Durant l’edat mitjana va proliferar a Barcelona una pròspera i culta comunitat jueva. Parlarem dels seus habitatges, comerços, sinagogues, costums i rituals mentre passegem pel call jueu. Ens endinsarem pels carrers del que van ser el call major i el call menor per descobrir aquest passat jueu medieval i els vestigis visibles avui dia.

PREINSCRIPCIONS TANCADES

CLUB DE L’EXPERIÈNCIA · DESCOBRINT LA BARCELONA JUEVA: RUTA A PEU

Passejada

Data: dilluns 12 de febrer de 2018
Hora:16:00 h
Lloc: Plaça de Sant de Jaume, cantonada amb carrer de Sant Honorat Barcelona
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

Preu socis: 6€
Preu no socis: 8€

La preinscripció realitzada al nostre web, no es formalitzarà fins s’hagi realitzat el pagament presencial a les oficines d’Alumni Universitat de Barcelona.
Gran Via de les Corts Catalanes, 582 (Edifici Jeroni Granell), en horari de 9.00h a 15.00h

MÉS DETALLS

• Bon dia Teresa,
      Malauradament no. El pagament s’ha de fer presencialment.
      Gràcies pel teu interès.

Alumni | Universitat de Barcelona Reply