Club de l'Experiència Alumni · Cicle arqueologia i espoli arqueològic · Sortida a Cabrera de Mar

20/03/2018 - 10:30 h

20/03/2018 - 13:30 h

Plaça Universitat (davant Edifici Històric).   Veure mapa
Passejada per l’excepcional patrimoni arqueològic del municipi de Cabrera de Mar, imprescindible per entendre el procés de romanització del Maresme.

L’itinerari consisteix en un recorregut a peu pels diferents jaciments d’interès patrimonial de Cabrera de Mar. Es descobriran les restes més significatives del llegat romà: es farà un recorregut guiat pels jaciments arqueològics de Can Benet i Ca l’Arnau, amb els seus forns i les termes, i pel clos arqueològic de Can Modolell, un conjunt arquitectònic amb restes de les èpoques ibèrica, romana i medieval. La visita acabarà amb un tastet de vi DO Alella.

Itinerari:
• Inici de la visita guiada: centre d’atenció als visitants de Can Benet (carrer de la Riera
s/n, al costat de la piscina municipal de Cabrera de Mar). Inici de la visita guiada.
• Visita guiada al jaciment arqueològic de Can Benet
• Visita guiada al jaciment arqueològic de Ca l’Arnau-Can Mateu
• Visita al jaciment arqueològic de Can Modolell

Ponent
Guia oficial de l’Ajuntament de Cabrera de Mar.

RUTA ARQUEOLÒGICA A CABRERA DE MAR

Ruta a peu

Data: dimarts 20 de març de 2018
Hora: 10:30 h
Lloc: Plaça Universitat (davant Edifici Històric).
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

Visita guiada:9€

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta la preinscripció, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

MÉS DETALLS

2 comentaris

• Amb el preu de vuit euros entra també l’autocar ? Excursió a Cabrera de Mar