Club de l'Experiència Alumni · Visita a la seu d’Ègara i al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Terrassa

Alumni Ub Egara

13/06/2019 - 10:00 h

13/06/2019 - 17:00 h

Carrer de la Rectoria, 16 - Terrassa   Veure mapa

Per tancar el curs 2018-2019, el Club de l’Experiència us proposa una ruta per Terrassa. Al matí visitarem la seu episcopal d’Ègara i, havent dinat, l’exposició «PERILL! Salvats per la tecnologia», al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya.

Des de l’època ibèrica fins a l’actualitat, el conjunt monumental de la seu episcopal d’Ègara de Terrassa ha anat sumant construccions i transformacions. Destaquen especialment les esglésies que la integren (la de Sant Pere, la de Sant Miquel i la de Santa Maria) i també els edificis del bisbat visigòtic, les pintures murals altmedievals i romàniques, i els retaules gòtics. Totes aquestes obres fan que sigui un dels espais més representatius d’aquests estils en els camps de l’arquitectura, la pintura i l’escultura.

Font: https://www.descobrir.cat/ca/notices/2017/03/la-seu-d-Egara-3853.php

El Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya, a Terrassa, està ubicat a l’antic Vapor Aymerich, Amat i Jover, dissenyat per l’arquitecte Lluís Muncunill i Parellada, i representa la millor obra arquitectònica industrial modernista del país. «PERILL! Salvats per la tecnologia» és una exposició de 1.000 m² que mostra com la tecnologia ens ajuda a prevenir riscos, accidents i desastres. I és que, des de ben antic, la humanitat ha estat sotmesa a diversos tipus de perills, des de catàstrofes naturals fins a accidents provocats per l’activitat humana.

Programa

10:00: Trobada a la boca de l’estació de Pelai/Balmes dels Ferrocarrils de la Generalitat
10:15: Sortida del tren (línia S1)
11:02: Arribada a l’Estació del Nord de Terrassa
11:30-13:00: Visita guiada a la seu episcopal d’Ègara
Trasllat amb bus (línia 2) des de la parada de Seu d’Ègara fins a la parada de Ricard Camí
14:00: Dinar al restaurant La Terrassa del Museu
15:30-17:00: Visita guiada, taller i visita a l’exposició «PERILL! Salvats per la tecnologia»

Viatge de tornada: a discreció

VISITA A LA SEU D’ÈGARA I AL MUSEU DE LA CIÈNCIA I DE LA TÈCNICA DE TERRASSA

Data: dijous 13 de juny de 2019
Hora: de 10h  a 17h
Lloc trobada: Boca de l’estació de Pelai/Balmes dels Ferrocarrils de la Generalitat (10h)
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència

Preu per persona
Socis: 40€
No socis: 45€
Inclou el desplaçament d’anada amb ferrocarrils i el bus de Terrassa, l’entrada als espais de la seu episcopal d’Egàra, el dinar i l’entrada al Museu de la Ciència i de la Tècnica de Catalunya.
No inclou els bitllets tornada.

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques. Un cop fet el pagament, només es retornarà l’import corresponent al dinar (15 €) si l’anul·lació es fa abans del 10 de juny.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ