Club de l'Experiència Alumni · Visita guiada a Penelles i al celler del Castell del Remei

Alumni Ub Penelles
Visita guiada a Penelles, un poble amb una característica singular: té alguns murs i façanes pintats per artistes d’arreu del món. Després farem un breu recorregut pel Castell del Remei, on dinarem, i en visitarem el celler.

20/11/2019 - 8:30 h

20/11/2019 - 20:00 h

Porta de l'Edifici Històric. Gran Via de les Corts Catalanes, 585   Veure mapa

Programa

8:30: Sortida (Gran Via de les Corts Catalanes, 585, davant la porta principal de l’Edifici Històric)
11:00: Visita guiada a Penelles, al sud-est de la comarca de la Noguera
Enguany ha tingut lloc a Penelles la quarta edició del Gargar Festival de Murals i d’Art Rural, que, segons llegim al seu fascicle informatiu, «va néixer de la necessitat i la ferma voluntat d’atorgar un valor afegit i diferencial al poble». I a fe que ho han aconseguit, amb escreix.
14:00: Dinar al Castell del Remei
En acabar la visita a Penelles, ens atansarem al Castell del Remei, un lloc amb molta història que al segle XIX era la hisenda de regadiu més important de Catalunya. Hi farem un petit recorregut i visitarem el celler històric, on s’elaboren uns vins molt apreciats.
16:30: Visita guiada al celler, amb un tast de vi
18:00: Tornada a Barcelona
20:00: Hora d’arribada prevista

VISITA GUIADA A PENELLES I AL CELLER DEL CASTELL DEL REMEI

Data: dimecres 20 de novembre de 2019
Hora: 08:30h
Lloc trobada: Davant la porta de l’Edifici Històric. Gran Via de les Corts Catalanes, 585
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència Alumni UB

Preu per persona
Socis: 50€
No socis: 55€

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.Un cop fet el pagament, només es retornarà l’import corresponent al dinar (20 €) si l’anul·lació es fa abans del 14 de novembre.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles