Club de l'Experiència Alumni · L'altra cara del Passeig de Gràcia i visita al Museu del Perfum

Alumni Ub Passeig Gracia
Ruta Urbana pel Passeig de Gràcia amb l'historiador i periodista Rafa Burgos i visita al Museu del Perfum

Rafa Burgos
Llicenciat en Història per la Universitat Autònoma de Barcelona i en Periodisme per la Universitat Pompeu Fabra

27/11/2019 - 17:00 h

27/11/2019 - 19:00 h

Passeig de Gràcia, 132 · Punt de trobada: davant Hotel Casa Fuster (Jardinets de Gràcia)   Veure mapa

El periodista Rafa Burgos, que ha investigat com han anat canviant de propietaris les finques del passeig de Gràcia des dels temps de l’Illa de la Discòrdia fins a l’actualitat, ens farà un recorregut per aquesta cèntrica via de Barcelona. La ruta acabarà amb una visita al Museu del Perfum.

L’eix més elegant i modernista de Barcelona amaga molts secrets, no només artístics o històrics. En aquest recorregut explicarem la seva formació i com ha esdevingut una de les artèries comercials més exclusives d’Europa. Boutiques de luxe, grans noms de la burgesia catalana i fons d’inversió internacional intenten fer-se amb un espai al preu que sigui. Això significa estar disposat a posar-hi molts milions d’euros. I és que les xifres que es maneguen provoquen vertigen.

Acabarem l’itinerari visitant un dels espais més desconeguts de la ciutat: el Museu del Perfum -Fundació Planas Giralt. Es troba dins la perfumeria Regia, al bell mig de l’Illa de la Discòrdia, i aplega la col·lecció de flascons de perfum més completa del món. Les peces van de l’època egípcia fins als nostres dies, amb algunes de tan curioses com les dissenyades per Salvador Dalí, René Lalique o les pertanyents a Maria Antonieta o Grace Kelly.

L’ALTRA CARA DEL PASSEIG DE GRÀCIA I VISITA AL MUSEU DEL PERFUM
Ruta urbana

Data: dimecres 27 de novembre de 2019
Hora: 17 h
Lloc trobada: Davant Hotel Casa Fuster (Passeig de Gràcia, 132) Jardinets de Gràcia
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència Alumni UB

Preu per persona
Socis: 12 €
No socis: 15 €

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Places exhaurides!

Centre de preferències de privacitat

Imprescindibles