Club de l'Experiència · Visita al Museu i als Estudis de Televisió Espanyola a Sant Cugat del Vallès

Conèixer de primera mà la gran tasca que fa aquesta organització envers les persones sense llar.

Places exhaurides
Per a inscriure't en la llista d'espera, envia'ns un correu a alumniub@ub.edu
indicant-nos el teu nom i cognoms, correu electrònic, telèfon de contacte i nom de l'activitat a la qual desitges assistir.

12/12/2019 - 9:45 h

12/12/2019 - 13:00 h

Carrer Mercè Vilaret · Sant Cugat del Vallès   Veure mapa

Televisió Espanyola va inaugurar l’any passat al centre de Sant Cugat el primer museu sobre la història d’aquesta televisió pública. El visitarem i també algunes de les instal·lacions des d’on es fan els programes de TVE a Catalunya.

En el museu hi ha més de 200 objectes, entre els quals es poden trobar la primera càmera de vídeo que es va utilitzar o guions d’alguns dels programes més mítics de la cadena. El museu vol ser un homenatge a totes aquelles persones que han fet possible l’evolució de TVE i fa una mirada a la història de la televisió des de diferents perspectives. Un “museu únic en el món”, segons han explicat a TVE.
El museu també mostra curiositats i anècdotes dels diferents programes de la cadena i, per exemple, recopila guions de treball de ‘Salomé’ que tenen més de 40 anys d’història. O també la primera càmera en color que el 1977 va permetre enregistrar la tornada del president Josep Tarradelles a Catalunya. I un dels secrets de la cadena, com una mitja que es posava davant les òptiques per corregir “imperfeccions en la pell” d’alguns entrevistats, com Sara Montiel, en un temps en què no hi havien alternatives.

Font: http: www.totsantcugat.cat

Estudis de Televisió Espanyola a Sant Cugat del Vallès i el seu Museu

Data: Dijous 12 de desembre de 2019
Hora de trobada: 9:45 h
Punt de trobada: Davant entrada estació FGC. Pelai/Balmes
Mitjà de transport: Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya. Linea S2.
Sortida de Barcelona a les 10.07h – arribada a Sant Cugat a les 10.35h
Preu: Cadascú es pagarà el seu bitllet d’anada i tornada.
Organitza: Club de l’Experiència Alumni Universitat de Barcelona

Places exhaurides
Per a inscriure't en la llista d'espera, envia'ns un correu a alumniub@ub.edu

Centre de preferències de privacitat