Club de l'Experiència Alumni · Ruta · El 22@: Passat i futur

Alumni Ub 22 Poblenou
Recorregut pels barris del Poblenou, en plena transformació urbana, per descobrir la història industrial del Manchester català.

Claire Court
Llicenciada en Ciències Econòmiques i doctora en Geografia, Planificació Territorial i Gestió Ambiental.

16/01/2020 - 11:00 h

16/01/2020 - 13:00 h

Barri del Poble Nou   Veure mapa

Farem un recorregut pels barris del Poblenou, en plena transformació urbana, per descobrir la història industrial del Manchester català a través del patrimoni i les innovacions del Pla 22@ associades a les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i a l’eficiència energètica.

Programa

Partirem de la plaça de les Glòries: el Museu del Disseny de Barcelona serà el punt de partida per introduir el Pla 22@, que s’explicarà amb molt de detall. Parlarem també de Districlima, la xarxa urbana de calor i fred, i dels seus beneficis ambientals. Després visitarem l’edifici MediaTIC per explicar què és l’arquitectura sostenible i, aprofitant que al costat hi ha una superilla, explicarem el projecte de superilles. Seguirem pel carrer de Pere IV fins al parc del Poblenou, on parlarem de la seva planificació. Acabarem comentant el passat industrial i el present de Can Ricart, i parlarem dels diferents col·lectius que acull. Els últims edificis que veurem seran la fàbrica Oliva Artés, Ca l’Alier, La Escocesa i l’església del Sagrat Cor. Com a Can Ricart, parlarem del seu passat industrial i de la seva reconversió en lloc cultural.

RUTA GUIADA A EL 22@: PASSAT I FUTUR

Data: dijous 16 de gener de 2020
Hora: 11h
Lloc trobada: Davant la porta del Museu del Disseny de Barcelona. Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38.
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de l’Experiència Alumni

Preu per persona
Socis: 5€
No socis: 10€

Cal fer la preinscripció pel formulari. Un cop feta, ens posarem en contacte per indicar-vos com fer el pagament.
L’import de la inscripció només serà retornat en la seva totalitat si Alumni anul·la la ruta per no arribar al mínim de places establertes o per altres raons tècniques.Un cop fet el pagament, només es retornarà l’import íntegre si l’anul·lació de la vostra assistència fa abans del 14 de gener al correu alumniub@ub.edu.

FORMULARI DE PREINSCRIPCIÓ

Places exhaurides!