Club de Lectura Alumni UB · La vida al davant

Romain Gary · "La vida al davant"

29/05/2018 - 19:00 h

29/05/2018 - 21:00 h

Seu Alumni Universitat de Barcelona · Gran Via de les Corts Catalanes, 582 · Barcelona   Veure mapa

El Club de Lectura Alumni UB té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc.

El llibre que es comentarà és La vida al davant de Romain Gary

Com a informació complementària sobre l’obra us oferim aquest document amb dades biogràfiques de l’autor, la seva bibliografia i d’altres d’interès per al lector .

CLUB DE LECTURA ALUMNI UB · LA VIDA AL DAVANT

Data: dimarts 29 de maig de 2018
Hora: 19 h
Lloc: Seu d’Alumni UB · Gran Via de les Corts Catalanes, 582