Club de Lectura · 'Les Roses de Orwell' de Rebecca Solnit

End

21/05/2024 - 20:00 h

Address

Aula S6 de l'Edifici Jeroni Granell (Gran Via de les Corts Catalanes, 582 08011 Barcelona)   View map

Taller exclusiu pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura.

Actualment no disposem de places vacants per formar part del Club de Lectura. Si sou membres en actiu d’Alumni i voleu formar part del Club de Lectura, apliqueu al formulari d’inscripció a un Club i formareu part de la llista d’espera.

El Club de Lectura Alumni té com a principal objectiu aprofundir les idees i els valors estètics i literaris d’obres llegides individualment i comentar-les posteriorment en grup. A més, també es duen a terme altres activitats relacionades amb la literatura: col·loquis, itineraris literaris, etc.

‘Les Roses de Orwell’ de Rebecca Solnit

Club de Lectura
Activitat exclusiva pels membres d’Alumni inscrits al Club de Lectura

Data: dimarts 21 de maig de 2024