Claus per entendre la revolució professional de l’era digital

Conferència · L’era digital: com transformar la teva vida professional incorporant-hi les noves tecnologies

Sílvia Leal
Mentora a l’àrea de lideratge electrònic (e-leadership) i energia innovadora de l’Human Age Institute

26/04/2017 - 12:00 h

26/04/2017 - 14:00 h

Ciutat de Granada 131, Barcelona   View map

El mercat laboral s’està transformant radicalment.

D’aquí a deu anys hauran desaparegut el 47 % de les feines que coneixem avui en dia, però també se n’hauran creat moltes de noves. Per tot això, l’onada digital no arriba com un tsunami, sinó com una oportunitat.

En aquesta sessió analitzarem quins són aquests llocs de treball i, el que és més important, com hi podem accedir. Hi ha lloc per a tots, sigui quina sigui la professió escollida.

El que és important és aprendre a incorporar la tecnologia com un nou estil de vida personal i professional.

CLAUS PER ENTENDRE LA REVOLUCIÓ PROFESSIONAL DE L’ERA DIGITAL

Conferència

Data: dimecres 26 d’abril de 2017
Hora: 12 h