Club de l'Experiència · Cent anys del tren a Sant Cugat del Vallès

17/11/2017 - 19:00 h

17/11/2017 - 20:30 h

Gran Via de les Corts Catalanes, 585   Veure mapa

L’arribada, ara fa cent anys, del primer tren a Sant Cugat del Vallès va representar més que la comunicació directa amb Barcelona: va ser un dels grans passos per a l’electrificació de la indústria i la vida quotidiana catalana. Aquest somni, perseguit durant anys per l’enginyer català Carles Emili Montañès, incloïa, a més, una millora substancial de les comunicacions mitjançant la construcció d’una travessia sota la serra de Collserola.

L’arribada d’aquest mitjà de transport i el desenvolupament industrial van comportar un canvi social i la implementació d’un nou estil de vida.

CENT ANYS DEL TREN A SANT CUGAT DEL VALLÈS. UNA HISTÒRIA D’INNOVACIÓ CONSTANT

Ponencia

Data: divendres 17 de novembre de 2017
Hora:19:00 h