Característiques generals de la dinàmica climàtica recent i el potencial canvi climàtic

Terra Seca
Tractarem les característiques generals, els factors incidents i l'efecte que hi està introduint l'activitat humana està introduint, i l'alt grau d'incertesa per al futur immediat.

Olympus Digital Camera
Mariano Barriendos Vallvé
Doctor en Geografia i Història per la Universitat de Barcelona

01/12/2020 - 17:30 h

01/12/2020 - 19:00 h

En aquesta conferència tractarem les característiques generals, els factors incidents i el comportament temporal del sistema climàtic, i l’alt grau d’incertesa per al futur immediat.

El clima és un sistema d’escala planetària molt complex. Està afectat per factors de natura molt diversa i escales d’afectació diferents. La confluència de tots aquests factors és el que produeix la variabilitat climàtica, amb condicions de clima fluctuants en el temps, a diferents escales temporals i espacials, i amb un grau d’irregularitat i incertesa molt alt.

La conferència pretén mostrar els factors incidents i el comportament temporal que mostra el sistema climàtic, incloent l’efecte que hi està introduint l’activitat humana està introduint, i que genera un alt grau d’incertesa per al futur immediat.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Conferència online

Data: dimarts 1 de desembre de 2020
Hora: de 17:30 a 19h
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Club de l’Experiència Alumni

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu l’enllaç per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Teams per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.