Aprenentatge i innovació a la societat líquida

Coneix la Teoria U a través Lego Serious Play

Gratuït

Pere Juárez
Director general d’Educhallenges

24/05/2018 - 18:00 h

24/05/2018 - 20:30 h

Ciutat de Granada 131, Barcelona   Veure mapa

Partint del concepte de societat líquida de Bauman, Otto Scharmer formula la Teoria U, que proposa un lideratge des del futur a mesura que la realitat emergeix.

La intenció d’aquest taller és mostrar els coneixements i les habilitats necessàries per navegar en aquest món líquid i aprendre del futur a mesura que va emergint, per a la qual cosa l’adaptabilitat de l’individu és cabdal.

Explorarem el lloc on emergeixen aquestes relacions integrant intel·ligència, sensibilitat i capacitat per a l’acció perquè es produeixi un canvi significatiu.

Això té una especial rellevància en el camp de la creativitat aplicada a la innovació i la gestió de projectes, on s’obre la porta a un nou enfocament col·laboratiu.

A través de Lego Serious Play —una de les millors metodologies, i una de les més innovadores, per a la facilitació de pensament, comunicació i resolució de problemes orientada a millorar el rendiment de persones, equips i organitzacions— experimentarem com desenvolupar l’essència de la presenciació, la Teoria U, des d’accions que promoguin la innovació i la transformació social

APRENENTATGE I INNOVACIÓ A LA SOCIETAT LÍQUIDA

Data: dijous 24 de maig de 2018
Hora: 18:00 h
Lloc: Institut de Formació Contínua de la Universitat de Barcelona (C/ Ciutat de Granada, 131)
Organitza: Alumni UB · Talent Hub
Idioma: Castellà

MÉS DETALLS

bt.alumni@ub.edu

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A SOCIS D'ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA

INSCRIPCIÓ A L'ACTIVITAT

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?