Alumni online · Noves formes de selecció: els ATS i els robots

Ats I Robots
Taller en línia · Coneixerem com funcionen els ATS (applicant tracking system) i la seva finalitat en el procés de reclutament de personal

Mireia Gargallo
Psicòloga - Consultora Orientació i RRHH

15/12/2022 - 10:00 h

15/12/2022 - 13:00 h

Mitjançant una metodologia activa i totalment participativa, localitzarem en el nostre CV les paraules clau que detecten els ATS, detectarem les pàgines amb ATS, coneixerem de forma molt pràctica les característiques que tenen els robots, veient quins són i veient els tipus de proves noves que les empreses envien a través d’enllaços per “jugar”, que decideixen si seguim o no en el procés. Aquestes proves i ATS es poden canviar, ja que es troben constantment en revisió.

És convenient tenir el CV online per a realitzar el taller de manera óptima

Aquest formulari ja no està disponible.

• Identificar què és un ATS (applicant tracking system) i com els utilitzen els seleccionadors.
  • Conèixer quina és la seva finalitat i com funcionen, podem preparar el nostre CV i carta de presentació perquè tinguin les paraules clau necessàries perquè no se’ns descarti.
  • Reconèixer els ATS: saber quines empreses les fan servir i com demanar informació per superar-les.
  • Comprovar que el nostre CV compleix els criteris dels ATS.
  • Conèixer què és la robotització en la selecció de personal i com afecta la nostra professió.
  • Aprendre a superar una entrevista amb un robot.
  • Aprendre a superar les proves de selecció actuals que semblen videojocs: quins són, formats i com les practiquem.
  • Què és un ATS, la seva finalitat i com es fan servir en els processos de selecció
  • Què hem de tenir en compte per superar els ATS
  • Com saber si les paraules clau són al nostre CV: núvol de paraules
  • Analitzem el nostre CV i la nostra carta de presentació per millorar-los
  • Com puc conèixer les pàgines que tenen ATS: investiguem les empreses que en tenen
  • Recollim informació sobre les empreses de serveis d’ATS
  • La robotització de les entrevistes de treball: Heu d’entrevistar un robot? Què he de tenir en compte?
  • Els diferents tipus de robots existents: Chatbots vs. Robots
  • Com ens preparem?

Noves formes de selecció: els ATS i els robots
Taller online

Data: dijous 15 de desembre de 2022
Hora: 10 a 13 h
Plataforma de connexió: BB-Collaborate
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Talent Hub IL3

Idioma: castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació per connectar-vos.