Alumni online · Impacte de la COVID-19 en la venda B2B

President del Club de Vendes B2B

15/10/2020 - 18:30 h

15/10/2020 - 19:45 h

En aquest webinar analitzarem els canvis en la venda B2B accelerats o generats per la COVID-19, i la visió que hauria d’incorporar avui una empresa B2B per a reaccionar i competir en el nou entorn.

En aquesta primera activitat del Club de Vendes B2B, es revisarà d’un en un els canvis en curs, alguns ja presents abans de la COVID-19 i accelerats per la pandèmia, i altres directament creats per ella.

S’analitzaran 8 diferents impactes, explicant en què consisteixen i com moltes empreses estan reaccionant a ells i finalment, es proporcionaran recomanacions per a les principals posicions directives impactades: Direcció General, Comercial i Màrqueting.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

WEBINAR

Data: dijous 15 d’octubre de 2020
Hora: 18:30 a 19:45
Plataforma de connexió: Zoom
Organitza: Club de Vendes B2B Alumni Universitat de Barcelona
Idioma: Castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu la informació per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’última versió de l’aplicació Zoom per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.