Alumni online · Hàbits saludables i esperança de vida: aportacions actuarials

Col·legi d'Actuaris de Catalunya

15/10/2020 - 18:00 h

15/10/2020 - 19:00 h

Quan parlem de l’esperança de vida tothom pensa que és l’edat a la que podem arribar en vida, tenint en compte, principalment, l’edat i el sexe. Però, és així realment? Què és exactament l’esperança de vida? La podem millorar? Doncs sí. Hi ha altres factors que poden influir en l’esperança de vida, fonamentalment els hàbits saludables del nostre dia a dia.

En aquest sentit, la Junta de Govern del Col·legi d’Actuaris de Catalunya i el Club de Finances d’Alumni Universitat de Barcelona, us convidem a aquest  a conèixer el simulador que ha desenvolupat el Grup de Treball de Pensions i Seguretat Social del CAC. Aquest es basa en la tècnica actuarial, que permet estimar l’esperança de vida, on es pot veure alguns dels principals factors i hàbits que poden incidir en què puguem viure més anys, i així comprovar els hàbits que tenen una incidència més important en la nostra vida i, si cal, fer algun propòsit de canvi.

De 18 a 18:30h
Concepte de l’esperança de vida i hàbits saludables que poden influir, a càrrec de Núria Moreno i de Lídia Martínez.

De 18:30 a 19:00h
Simulador “Esperança de vida i hàbits saludables”. Presentació del simulador i exemples, a càrrec de Emilio Vicente.

WEBINAR
Data: dijous 15 d’octubre de 2020
Hora: de 18 a 19h
Plataforma de connexió: Cisco Webex Meetings©.
Organitza: Col·legi d’actuaris de Catalunya i Club de Finances Alumni Universitat de Barcelona

Cal fer la inscripció abans del 29 de setembre pel formulari que trobareu al web  www.actuaris.org o bé actuaris@actuaris.org . Un cop feta, rebreu la informació per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’última versió de l’aplicació Cisco webex per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.
Colegi Actuaris

PLACES LIMITADES PER ORDRE D'INSCRIPCIÓ. Inscripció gratuïta per a membres Alumni abans de el 29 de setembre de 2020, a través de www.actuaris.org o bé actuaris@actuaris.org. Les persones inscrites rebran una invitació per correu electrònic per accedir al webinar.

INSCRIPCIÓ PER FORMULARI A TRAVÉS DE WWW.ACTUARIS.ORG