Alumni online · Claus per augmentar la nostra motivació en moments difícils

3
En la situació que vivim, és possible mantenir el nostre nivell de benestar a la feina? Com no caure en la desmotivació i augmentar el nostre ànim en aquests moments tan difícils?

16/09/2020 - 16:00 h

16/09/2020 - 18:00 h

Tenint en compte la situació que vivim, és possible mantenir el nostre nivell de benestar a la feina? Com no caure en la desmotivació? Què podem fer per augmentar el nostre ànim en aquests moments tan difícils?

La Covid-19 ha generat en la majoria de nosaltres forts canvis en l’entorn laboral amb un fort impacte en les nostres emocions. La dificultat d’aconseguir objectius a causa de la crisi, la incomoditat de fer tasques per a les quals no estàvem preparats o el simple fet de treballar de forma diferent poden impactar de manera severa en el nostre nivell de benestar.Afortunadament, algunes de les eines que ens mostra la Psicologia Positiva per millorar la nostra felicitat, ens serveixen ara per gestionar moments difícils i augmentar la nostra motivació quan més ho necessitem.

Durant aquest webinar, veurem eines que ens ajudaran a augmentar la nostra motivació, enfortir la nostra actitud i millorar el nostre benestar en el nostre dia a la feina. I veurem excel·lents exemples d’accions que s’estan duent a terme, persones i organitzacions per augmentar la motivació en moments difícils.

PREINSCRIPCIONS

Aquesta activitat és exclusiva per a membres d'Alumni.

Claus per augmentar la nostra motivació en moments difícils

Data: dimecres 16 de setembre de 2020
Hora: de 16 a 18 h
Plataforma de connexió: pendent de confirmar
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona · Talent Hub
Idioma: Castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni, rebreu un correu amb la informació per connectar-vos el dia del webinar.

ACTIVITAT EXCLUSIVA PER A SOCIS D'ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA