Alumni online · Claus per crear un currículum per a l'era digital

5
Els currículums ja no s'imprimeixen, es revisen i es prenen decisions en pantalla: estem en l'època digital.

Josep Hernandez
Josep Hernández
Fundador i CEO d’iCulum.com

24/11/2020 - 10:00 h

24/11/2020 - 11:30 h

Aprèn a donar el format i contingut adequat al teu currículum per aconseguir el contacte amb el reclutador en un procés de selecció.

Els currículums ja no s’imprimeixen, es revisen i es prenen decisions en pantalla: estem en l‘època digital. Revisarem de quina manera la forma del teu currículum (fotografia, color, tipografia, estructura…) i, sobretot, el seu contingut (descripció professional, paraules clau, contingut innecessari) afecten la imatge professional que transmets a l’entrevistador.

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Places exhaurides! Envia un correu a alumniub@ub.edu i et posarem en la llista d'espera.

Claus per crear un currículum a l’era digital
Esdeveniment online

Data: dimarts 24 de novembre de 2020
Hora: 10 a 11:30 h
Plataforma de connexió: per confirmar
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Talent Hub IL3

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i havent comprovat si sou membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació per connectar-vos.