Alumni online · Els 10 manaments de la Innovació

3a
Alumni online · Els 10 manaments de la Innovació. Reflexions a través d'escenes de cinema

Ángel Herraiz
President del Club de Lideratge i Estratègia Alumni Universitat de Barcelona

04/06/2020 - 18:30 h

04/06/2020 - 20:00 h

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Erròniament, sovint es creu que les idees que han tingut èxit és perquè eren “bones idees” i que les idees que han mort és perquè no ho eren. Molt sovint la realitat observem que ni una cosa ni l’altra, ja que hi ha idees que sense ser brillants ni aportar grans avantatges han estat implementades (de vegades fins i tot aportant retrocessos) a causa d’altres factors, i què, idees que clarament contribuïen i aportaven avantatges han mort en una empresa i de vegades han estat implementades en la competència.
El procés d’estimulació d’idees és un element tan gratuït i necessari per a la millora contínua què sembla increïble que avui en dia no hi hagi plans formalitzats en les empreses per promoure i absorbir la captació de noves idees. Aquest és el primer punt què analitzarem al webinar, no només, des de la part més organitzativa, sinó també des d’elements de factor humà que contribueixen a això.
D’altra banda, el procés que ha de seguir un projecte innovador per a ser implementat de forma sostenible, entenent per aquest concepte de sostenibilitat que hagi sobreviscut dotze mesos a la seva implementació, és un procés professionalitzat que habitualment és deixat a la sort de qui volia implementar-lo. És a dir, lluny d’un procés formalitzat, es deixa a l’instint o carisma de l’impulsor.
En aquest webinar veurem els passos que s’han de dur a terme perquè amb independència del factor de lideratge i influència que pugui tenir l’impulsor, un projecte innovador tingui totes les possibilitats al seu abast per captar l’atenció dels grups d’interès que poden beneficiar-se d’aquesta innovació i que aquests contribueixin a apuntalar i a impulsar aquest projecte.

Aquests 10 passos són el resum de tot allò que permetrà que les nostres idees i projectes siguin enteses, gaudeixin de crèdit i superin les barreres mentals d’aquells que poden beneficiar-se d’adoptar noves formes de treballar.

Després d’aquest webinar aprendràs a descongelar un model actual de treball, a donar-li forma (remodelar-lo) i tornar-lo a congelar perquè solidifiqui i formi part de la cultura de l’organització.

També aprendrem la diferència entre la innovació disruptiva i la millora contínua, conceptes que són clau per entendre que, tant es pot contribuir a la consecució de la visió d’empresa amb grans processos transformadors, com amb petits exemples que, com gotes d’aigua, en la seva suma formen rius.

Webinar Innovacio I Cine 01

WEBINAR

Data: dijous 4 de juny de 2020
Hora: de 18:30 a 20
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Alumni Universitat de Barcelona i Club de Lideratge i Estratègia Alumni
Idioma: Castellà

Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, rebreu l’enllaç per connectar-vos el dia del webinar.
Us recomanem descarregar-vos l’aplicació Teams per accedir-hi més còmodament des de qualsevol dispositiu.