Activitat física, esport i salut

Alumni Ub Envelliment Actiu Activitat Fisica
Els efectes beneficiosos de l’activitat física sobre la salut: com augmentar la nostra pràctica i la del nostre entorn.

Alba Rosello Novella
Alba Roselló Novella
Infermera assistencial en l’atenció primària, professora associada a l’Escola d’Infermeria de la UB i doctoranda en el programa d’Infermeria i Salut.

15/04/2021 - 17:00 h

15/04/2020 - 18:30 h

L’activitat física és un hàbit saludable que té innombrables beneficis per a la salut, però, tot i així, la majoria de la població és insuficientment activa, i per tant no està gaudint dels guanys físics, psicològics i socials que aquesta activitat li aportaria. En aquesta conferència veurem quina és la situació actual de l’activitat física en la societat, quins són els seus beneficis, què suposa per a la salut aquesta mancança i com podem començar a ser més actius.

En la conferència ens preguntarem què s’entén per activitat física, quins són els nivells de pràctica d’activitat física en la població i com aquesta activitat afecta la salut. Havent entès aquests conceptes, els participants podran valorar quina quantitat d’activitat física practiquen i podran determinar si són prou actius.

Havent avaluat el nivell d’activitat física que practiquem, ens plantejarem com augmentar-lo a partir dels actius del nostre entorn i quines polítiques promouen aquesta conducta de salut. Els participants adquiriran nocions per poder augmentar la seva pràctica d’activitat física i la del seu entorn més proper. I així, entre tots, farem una ciutadania més activa i més saludable!

FORMULARI D'INSCRIPCIÓ

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d'Alumni. Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu abans de l’activitat, amb la informació necessària. (Reviseu el correu brossa)

Activitat física, esport i salut
Conferència en línia

Data: dijous 15 d’abril de 2021
Hora: de 17:00 a 18:30
Plataforma de connexió: Teams Microsoft
Organitza: Club de l’Experiència Alumni

Activitat gratuïta, amb prioritat per a membres d’Alumni.
Cal fer la inscripció pel formulari. Un cop feta, i donant prioritat als membres d’Alumni, rebreu un correu dies abans de l’activitat, amb la informació necessària per connectar-vos.

ACTIVITAT AMB PRIORITAT PER A SOCIS D'ALUMNI UNIVERSITAT DE BARCELONA. PLACES LIMITADES PER ORDRE D'INSCRIPCIÓ.