Alumni Universitat de Barcelona. CRAI

Gaudeix dels serveis que la Xarxa de Biblioteques de la Universitat de Barcelona et pot oferir

Coneix el CRAI

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació de la Universitat de Barcelona es crea al principi de 2004, davant de la necessitat d’adaptar les biblioteques universitàries al nou espai europeu d’educació superior (EEES) i a l’espai europeu de recerca (EER) en què es configura un nou marc d’ensenyament universitari basat en l’aprenentatge, la recerca, el desenvolupament i la innovació.

El CRAI de la UB integra els serveis de biblioteca, suport a la docència i suport a la recerca, i està format pels CRAI biblioteques i les unitats tècniques i pel Centre de Documentació de Biodiversitat Vegetal i el Centre de Digitalització.

És membre del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) i de la Red de Bibliotecas Universitarias (REBIUN).

Omple el seguent formulari

per donar-te d’alta com a soci de la comunitat Alumni Universitat de Barcelona