març

Cuatro expresiones erróneas que ya no lo son

El lenguaje es algo vivo. No es un conjunto de palabras estáticas que se combinan siempre del mismo modo, imperturbable, inamovible. No. El idioma es un ente activo que se adapta a su época, a su entorno y a sus hablantes para no morir como en su día hizo el latín, por mucho que la […]

By Alumni | Universitat de Barcelona | Blog
juny

Your Career Starts Here

On the other hand we denounce with righteous indignation and dislike men who are so beguiled and demoralized.

juny

Spark Of Genius

To take a trivial example which of us ever undertakes laborious physical exercise except.

University Ranking

Some People and Students in front of the new and futuristic building of the University of Economics and Business in Vienna.

Our New Campus

Nor again is there anyone who loves or pursues or desires to obtain pain of itself but because occasionally circumstances.

Education Organization Theme

At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum equal blame belongs.

Summer Is Coming

Except to obtain some advantage from quis autem vel eum iure reprehenderit qui in ea voluptate velit esse quam.

Visiting Our Campus

who loves or pursues or desires lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipisicing elit sed do eiusmod.